jeudi 25 octobre 2012

MY BLUE OFFSHORE DREAM IS PRECIOUS

NECKLACE / MY BLUE OFFSHORE DREAM IS PRECIOUS   (available for sale)


GEM : blue aventurine


I love bronze color. I love blue. I love rolo chains. I love the sea. I love the beautiful simplicity of this necklace.

Yes, an offshore dream is precious.
In fact, every dream is precious.

Aventurine is said to be a stone of good luck, and blue aventurine to open our "third eye" and to keep our dreams strong.

Never, never forget, how much your offshore dreams, hope and desires are precious, and never, never let them down...

You just need the will to do it. Aren't we told that where there is will, then there is a way ?
Of course you can do it ! Just get involved in your own dream, in your own way. And good luck :)



*** français ***

Collier / "Mon rêve d'ailleurs (d'outre-mer, de lointain, de traversées) est précieux."

Pierre : jolie perle 10 mm d'aventurine bleue

J'aime la couleur bronze. J'aime le bleu. J'aime les chaînes à mailles rondes. J'aime la mer. J'aime la simplicité, si pleine de charme et d'effluves marines, de ce collier.

Oui, un rêve de traversée, d'ailleurs, est précieux. Chaque rêve est précieux, en vérité.

L'aventurine est réputée comme pierre porte-chance, et de l'aventurine bleue on dit qu'elle ouvrirait le "troisième œil" et aiderait nos rêves à se réaliser.

S'il vous plait n'oubliez jamais comme vos rêves d'ailleurs, vos aspirations, vos souhaits sont précieux, ne laissez rien ni personne vous décourager, même si cela paraît impossible. Même si l'horizon semble lointain. Il suffit de vouloir. Vous pouvez.



Aucun commentaire: